DOSTAWA I ODBIÓR TOWARU

§ 16. Towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia, który to adres musi znajdować wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 17. Za uprzednim uzgodnieniem ze Sprzedawcą istnieje możliwość odbioru osobistego towaru we wskazanym punkcie sprzedaży lub w siedzibie Sprzedawcy, wskazanej w Regulaminie. W takim przypadku miejscem spełnienia świadczenia jest miejsce siedziby Sprzedawcy.

§ 18. 1. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 dni roboczych, licząc od chwili wpływu zapłaty ceny wraz z wszystkimi ustalonymi dodatkowymi kosztami na rachunek bankowy Sprzedawcy, a w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem - od chwili dokonania w sposób prawidłowy zamówienia na stronie internetowej sklepu. 2. Termin wskazany w pkt 1 może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy i dotyczy zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze innej opcji płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie całości należności za zamówiony towar na rachunek bankowy Sprzedawcy. W tym drugim przypadku, do czasu podanego jako termin dostawy należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu. 3. Jeśli dojdzie do opóźnienia w zakresie wysłania przesyłki z winy Sprzedawcy, powiadamia on o zaistniałej sytuacji oraz o możliwym terminie realizacji zamówienia Kupującego, a Kupujący ma prawo rezygnacji z zamówienia i żądania zwrotu uiszczonej zapłaty. 4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia spowodowane z winy przewoźnika odpowiedzialnego za dostarczenie towaru, a także za opóźnienia spowodowane działaniem siły wyższej.

§ 19. Kupujący ponosi koszty dostawy, zgodnie z cennikiem zawartym na stronie internetowej sklepu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju przesyłki oraz sposobu płatności.

§ 20. 1. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie dostawy. 2. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby lub taśmy są zerwane, Kupujący nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności doręczającego winien sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą, w celu wyjaśnienia sprawy. 3. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy jej odbiorze, może mieć wpływ na negatywny wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy kradzieży towaru w czasie dostawy.